Pfarrei St. Oswald, Baunach

Die Pfarrei Baunach St. Oswald gehört zur Pfarreiengemeinschaft St. Christophorus im Baunach-, Itz- und Lautergrund im Dekanat Haßberge im Bistum Würzburg.

OVERVIEW

This web site pfarrei-baunach.de currently has an average traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have sifted zero pages inside the website pfarrei-baunach.de and found one website linking to pfarrei-baunach.de.

PFARREI-BAUNACH.DE RANKINGS

This web site pfarrei-baunach.de has seen diverging quantities of traffic through the year.
Traffic for pfarrei-baunach.de

Traffic ranking (by month) for pfarrei-baunach.de

Traffic ranking by day of the week for pfarrei-baunach.de

WHAT DOES PFARREI-BAUNACH.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of pfarrei-baunach.de Mobile Screenshot of pfarrei-baunach.de Tablet Screenshot of pfarrei-baunach.de

PFARREI-BAUNACH.DE HOST

Our web crawlers identified that a single page on pfarrei-baunach.de took zero milliseconds to load. I could not detect a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider pfarrei-baunach.de not secure.
0 seconds
109.75.186.114

Pfarrei St. Oswald, Baunach

DESCRIPTION

CONTENT

This web site pfarrei-baunach.de has the following on the web site, "Was mache ich, wenn? Baunach - St." Our analyzers noticed that the webpage also said " Oswald mit Beinhaus, vom Mühlensteg aus gesehen." The Website also said " August, Kirchweih am 3." The website's header had Startseite - Pfarrei St. Oswald as the most important optimized keyword. It is followed by Baunach which isn't as highly ranked as Startseite - Pfarrei St. Oswald.

VIEW SIMILAR WEB SITES

Pfarrei Dreifaltigkeit Herzlich Willkommen

Pfarrer Hans Zünd wird neuer leitender Priester im Pastoralraum. 8230; auf der Internetseite der Pfarrei Bellach. Wir sind für Sie da.

Pfarrei Benediktbeuern - Home

Sie ihr Kind taufen lassen möchten. Ihr Kind zur Erstkommunion gehen soll. Ihr Kind gefirmt werden soll. Sie wieder in die Kirche eintreten wollen. Mairundfahrt am Donnerstag, 10. An Christi Himmelfahrt sind Familien, Kinder und Jugendliche zu einer kurzen Radltour mit Spiel- und Spaßstationen eingeladen. Wir freuen uns auf .

Pfarrei St. Florian Bogen

Hier entsteht die Webseite der Pfarrei St. Diese wird jetzt Stück für Stück aufgebaut. Der Pfarrbrief ist schon eingepflegt.

Herz-Jesu Pfarrei Brig - Home

Telefon 027 924 38 45. Das Pfarreizentrum - die ideale. Telefon 027 923 32 67. Öffnungszeiten Mo, Mi, Fr. Telefon 027 923 32 67.